Mitä seura sinulle tarjoaa ?

Seura tarjoaa sinulle ennen kaikkea hyvän vaikuttamisen kanavan veneilyn parhaaksi. Se tarjoaa sinulle paljon samanhenkisiä ystäviä ja puitteet vapaa-ajantoiminnalle.

Haukiputaan Pursiseuralla, kuten monella muullakin veneilyseuralla, on Iin Röyttässä tukikohta, joka on seuran jäsenten käytössä 35 euron vuotuista jäsenmaksua vastaan. Jos haluat käydä majalla itsenäisesti, Sinun tulee lunastaa majan avain. Avaimen luovuttamisesta päättää seuran hallitus ja siitä peritään lunastettaessa 35 euron pantti. Avaimen haltijoilta peritään lisäksi 25 euron vuosittainen majamaksu. ( Iin Röyttä

Seura on jäsenenä Haukiputaalle perustetussa telakkayhdistyksessä, joka kehittää satama- ja telakointipalveluja Haukiputaan alueella.

Mitä seura sinulta odottaa ?

Jokainen seura on juuri niin hyvä, kuin sen jäsenet itse haluavat. Seuran toiminta perustuu jäsentensä aktiiviseen toimintaan. Siksipä toivommekin näkevämme sinut kaikessa siinä toiminnassa, jonka katsot mielekkääksi ja kiinnostavaksi, niin työn kuin juhlankin aikana. Lisätietoja saat tarvittaessa seuran eri jaostojen puheenjohtajilta, seuran puheenjohtajalta, varapuheenjohtajalta tai sihteeriltä.